جراحی ایمپلنت درد دارد یا نه ؟

جراحی ایمپلنت درد دارد یا نه ؟ : این سوال بسیاری از بیماران قبل از انجام جراحی ایمپلنت میباشد.اگر زمان جراحی ایمپلنت کوتاه باشد و سرعت عمل و دقت متخصص ایمپلنت بالا باشد ، جراحی ایمپلنت به هیچ وجه درد نخواهد داشت.

ضمن اینکه قبل از شروع جراحی ایمپلنت ، استخوان فک بیمار ، کاملا بی حس میشود.از مواد بی حسی با ماندگاری بالا استفاده میشود که تا چند ساعت پس از جراحی ایمپلنت نیز ، ناحیه مورد نظر و فک بیمار بی حس می باشد.

پس از جراحی ایمپلنت نیز ، برای بیمار آنتی بیوتیک و مسکن ، تجویز میگردد و به این ترتیب بیمار اصلا درد نخواهد داشت.این نکته مجددا یادآوری میگردد که تبحر و علم و دانش متخصص ایمپلنت برای کاشت ایمپلنت دندان نیز ملاک عمل میباشد و بسیار حائز اهمیت است.

ایمپلنت دندان

اقدامات پس جراحی ایمپلنت برای کاهش درد چیست؟

پس از جراحی ایمپلنت باید نکاتی را رعایت کرد ، از جمله اینکه از خوردن غذاهای داغ باید خودداری کرد.مطلقا نباید سیگار کشید و از مکیدن یا پرتاب آب دهان یا تف کردن باید اجتناب ورزید.کشیدن سیگار باعث درد زیاد و عفونت ناحیه جراحی ایمپلنت میشود.

قبل از جراحی ایمپلنت عمل خاصی نیاز است؟

خوردن غذای سبک و مقوی بسیار خوب است.اگر بیمار، بیماری خاصی دارد باید حتما آزمایشات خود را به متخصص ایمپلنت نشان دهد و اگر داروی خاصی مصرف میکند با متخصص ایمپلنت مطرح نماید.

چگونه یک مرکز تخصصی ایمپلنت را پیدا کنیم؟

امروزه برای پیداکردن مرکز تخصصی ایمپلنت دندان میتوانیم از بیمارانی که به این مرکز مراجعه کرده اند سوال کنیم و یا از سایت متخصص ایمپلنت بازدید به عمل آوریم و فیلم رضایت بیماران ایمپلنت را مشاهده نماییم.

چگونه این کار را انجام دهیم؟

باید در نظر داشت که کدام متخصص ایمپلنت دارای مقالات مفید و خوب در زمینه ایمپلنت دندان است. این کار نشان دهنده این است فردی با اطلاعات دندانپزشکی بالا در مورد ایمپلنت می باشد و تجربه کاری بسیار در این درمان دارد.

مرحله بعدی دیدن نمونه جراحی های ایمپلنت دندان متخصص ایمپلنت است. متخصص ایمپلنت مانند مشاغل دیگر برای معرفی توانایی های خود در سایت های خود یا شبکه های اجتماعی خود از عکس های قبل و بعد استفاده می کند که شما با دیدن جراحی های های کاشت ایمپلنت یا کاشت دندان و درمان های دیگر با تجربه و تبحر و دانش متخصص ایمپلنت آشنا شوید.

مرحله بعد دیدن فیلم های رضایت بیماران محترم میباشد که این مرحله نیز از مراحل بسیار مهم است به دلیل آنکه اگر بیماری از عملکرد متخصص ایمپلنت خود راضی نباشد به هیچ وجه تمایل ندارد که مصاحبه انجام دهد.

هزینه ایمپلنت دندان چقدر است؟

برای کاشت ایمپلنت دندان نیاز به قطعاتی میباشد که متخصص ایمپلنت باید آنها را از شرکت وارد کننده ایمپلنت تهیه نماید.این قطعات گران میباشد و هزینه آن قبل ا ز جراحی ایمپلنت از بیمار دریافت میگردد .

هزینه نهایی جراحی ایمپلنت مربوط به دستمزد متخصص ایمپلنت است و هزینه های لابراتوار ، تهیه مواد قالبگیری و همچنین دستمزد تکنسین لابراتوار نیز مورد محاسبه قرار میگیرد.

هزینه ارسال کار و بازگشت آن و ساخت پروتز موقت نیز از دیگر هزینه کاشت ایمپلنت است.

کلینیک دندانپزشکی , ارتودنسی  و دندانپزشکی زیبایی ساغر آماده ارائه بهترین خدمات دندانپزشکی می باشد